Ir al contenido principal

Productos xeneraos con IA

 El resultáu de les dos tarees con IA de: A)Crear un texto con errores o con huecos para que lo corrija o complete el alumnado y B) Crea, con ayuda de una herramienta de inteligencia artificial generativa,  una imagen que sirva para ilustrar el producto generado en el paso anterior fue:

A) Una vegada, había un moza llamáu _________ (nome) que vivía en _________ (llugar). Tenía un amigu, un _________ (animal) llamáu _________ (nome). Un día, decidieron dir de _________ (actividá) al monte. Mentres caminaben, atoparon un _________ (oxetu) mui raru. _________ (nome del moza) mirólu y dixo: "Esto paez un _________ (oxetu), pero nun toi seguru. ¿Qué pienses, _________ (nome del animal)?" El _________ (animal) mirólu y dixo: "Nun sé, _________ (nome del moza). Podría ser un _________ (oxetu), pero tamién podría ser un _________ (oxetu)." Los padres miraron el _________ (oxetu) y dixeron: "Esto ye un _________ (oxetu). Ye mui raru atopar unu d'estos nel monte. Ficisteis un gran trabayu al atopalu." Dende esi día, _________ (nome del moza) y el so amigu, el _________ (animal), siguieron buscando coses rares nel monte. Y cada vez que atopaben daqué, llevábenlu a casa pa aprender más sobre ello.

Errores pa correxir:

  1. “Una vegada, había un moza llamáu _________ (nome) que vivía en _________ (llugar).” - Aquí, ‘había’ debe ser ‘había’.
  1. “Mentres caminaben, atoparon un _________ (oxetu) mui raru.” - En esta frase, ‘mui’ debe ser ‘muy’.
  1. "El _________ (animal) mirólu y dixo: “Nun sé, _________ (nome del moza).” - Aquí, ‘dixo’ debe ser ‘dijo’.

Ferramientes usáes: Canva y Copilot
-"Actúa como maestro de lengua asturiana en educacion primaria y crea un texto con errores o con huecos para que lo corrija o complete el alumnado."
-"Crea en su clase a un maestro de lengua asturiana de educacion primaria"


Comentarios

Entradas populares de este blog

¡ Esti vienres 18 cellebramos l´Amagüestu !

 Como toos sabéis esti vienres celébrase nel cole l´Amagüestu. Durante tol día vamos facer distintas actividaes como: visitar la esposición de la seronda del cole, visita al castañeru, lleer el pregón, baillar, gaiter@s, degustación de castañes y sidra... Per equí déxovos unes semeyes de la esposición

Vocabulariu y gramática

 

Alrodiu de

  BLOG DE LLINGUA ASTURIANA Bienveníos al blog de Llingua Asturiana y más información d'interés de la nuesa llingua. Soi  Cristian G (maestru). Nesti blog verase xeres que facemos na clas, enllaz a medios de comunicación y páxinas web.  Déxovos la licencia creative commons.  ¡Espero que vos preste!